چهار ویژگی کفش پیاده روی کدامند؟

پاشنه خود را با یک محافظ پاشنه راحت در قسمت پشتی کفش حمایت کنید. بسیاری از پزشکان و متخصصان این نکته را یادآور میشوند که بهتر است از پد در کفش خود استفاده کنید. ثبات: بولاند می گوید: وقتی بر روی سطوح ناهموار حرکت می کنیم، پای ما بین دو وضعیت پرونیشن (وضعیتی که در آن پا را به داخل چرخش می دهیم، به طوری که پای پا به سمت خارج می رود) و سوپینیشن (چرخاندن پا به سمت خارج، به طوری که پا به سمت داخل حرکت می کند) تغییر حالت می دهد. انواع ورزش های مناسب دیگر، شامل پیاده روی در محیط های سر پوشیده یا بر روی تردمیل می باشد. در صورتی که در ورزش کردن افراد، وقفه ای چند روزه در اثر بیماری، رفتن به تعطیلات یا وضع نامناسب آب و هوا رخ دهد افراد باید برنامه ورزشی خود را به آرامی و به صورت ملایم از سر گیرند.

به این نکته توجه داشته باشید و کفشی تهیه کنید که کمی بزرگتر از پای شما باشد. جذب ضربات و شوک: هنگامی که راه می روید، ابتدا پاشنه ی پا به زمین ضربه می زند، بنابراین مهم است که کفشی را انتخاب کنید که قابلیت بالایی در جذب ضربات و شوک های واردشده به پاشنه پا را داشته باشد. این نکته نشان میدهد که اهمیت انعطاف پذیری حتی از قابلیت تنفس نیز بیشتر است. کف کفش باید دارای میزان انعطاف کافی باشد تا بتواند در مرحله جدا شدن پا از زمین به میزان کامل خم شود تا سیکل راه رفت یا دویدن به صورت کامل انجام بگیرد. نوشیدن آب به مقدار کافی در هرروز را فراموش نکنید. این امر به ویژه برای داشتن فضای کافی برای حرکت دادن انگشتان پا بسیار ضروری است. راحت: پوشیدن کفش راحت یک نکته ی ضروری است.

هرگز از روی ظاهر یک کفش در مورد آن قضاوت نکنید و حتماً آن را بپوشید. بدین ترتیب افراد میتوانند برای نارسایی قلبی خود، انواع ورزش ها را انجام دهند؛ بدین دلیل که بدنشان برای ورزش آمادگی پیدا میکند. در صورتی که قصد خرید کفش دارید باید با یکسری نکات و ویژگیهای مهم در انتخاب کفش مناسب پیاده روی آشنا شوید. هنگام خرید کفش های پیاده روی، به دنبال کفش های انعطاف پذیر، با ثبات و راحت باشید. توصیه می شود که هرروز ، به انجام ورزش های کششی و انعطاف پذیری بپردازید. کفش باید در پا محکم و راحت باشد اما نباید آنقدر سفت باشد که نوک انگشتان را فشار دهد و یا روی پا در اثر سفتی بیش از حد بندهای کفش درد بگیرد.

شما نباید در تمرینات ایزومتریک مانند دراز نشست یا شنا پرسی، افراط کنید. البته در نوشیدن آب، افراط نکنید و چنین موضوعی را با پزشکتان در میان بگذارید. البته پوشیدن جوراب میتواند باعث شود تا بعد از پیادهروی طولانی مدت، پای شما بوی بدی نگیرد.این مشکل نیز راههایی دارد که در مقالهی درمان بوی بد پا، به طور کامل توضیح داده شده اند. پیاده روی در صبح باعث میشود تا چند ساعت در روز انرژی داشته باشید. افزایش سطوح انرژی از فواید ورزش کردن به شمار می رود. امروزه براساس تحقیقات انجام شده هر چه فرد، ورزش شدیدتری داشته باشد؛ فواید بیشتری برای قلب دارد و به تقویت ماهیچه ها نیز کمک می کند.