هرگز کفشی تنگ برای پیاده روی خریداری نکنید

در این تکنولوژی تلاش شده تا لایه میانی کفش دارای ستونهایی از جنس فوم باشد و در نتیجه منجر به کاهش فشارهای وارده از کف به پا میشوند. به این ترتیب که لایه میانی ساختاری از جنس فوم داشته و علاوه بر وزن بسیار پایین قدرت بالایی در جذب و دفع ضربات ناشی از برخورد کفش با زمین را دارد. و حتی اگر هنوز هم خیلی راحت به نظر می رسند و ظاهر آنها خیلی فرسوده به نظر نمی رسد، ممکن است دیگر حمایت لازم را از پای شما به عمل نیاورند یا شوک وارده به پای شما را به خوبی جذب نکنند. حتی اگر یک کفش خوب به نظر می رسد، بعد از حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ مایل، دیگر حفاظت کافی در برابر ضربه را از پای شما به عمل نمی آورد. این کفش با احساس راحتی که به شما می دهد بعد از ساعت ها پیاده روی حس خستگی به شما دست نخواهد داد.

اگر می توانید بعد از یک فعالیت ورزشی به سراغ خرید کفش پیاده روی بروید. کاربرد کفش ورزشی بستگی به هدف و فعالیت شما دارد. در بخش کفی این کفش از کفههای طبی اورتولایت استفاده شده است که بهترین نوع کفه های ارگونومیک میباشند که نه تنها از ساختار کف پا حمایت میکنند بلکه با خاصیت ضد میکروبی خود از بو گرفتن پا هنگام فعالیتهای ورزشی نیز جلوگیری میکنند (اگر شما هم مشکل عرق کردن پا دارید می توانید راه های از بین بردن بوی بد پا را در این مقاله بخوانید). اگر سوالی دارید می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید. از آن جا که یک دونده حین دویدن به زیرسازی بیشتری در ناحیه پاشنه پا و کف جلوی پا نیاز دارد به همین دلیل در کفش های مخصوص دویدن از سیستم زیرسازی هوا برای این منظور استفاده می شود.

ب کفش ورزشی: بسیاری از کفشهای ورزشی را میتوان برای ورزشهای عمومی استفاده کرد. کفشهای دارای این قابلیت، در طرفین خود کابلهایی دارند که روی پا را به خوبی در بر خواهند گرفت. همه کفش های پیاده روی نهایتا علائم فرسودگی را از خود نشان می دهند. روی شاید به توان گفت مهمترین بخش یک کفش کف آن می باشد. لذا در ادامه به مهمترین معیارها برای انتخاب کفش مناسب خواهیم پرداخت. بسیاری از متخصصین سلامت همواره بر پیاده روی تاکید دارند و بخصوص پیاده روی تند را از عوامل سوخت سوز مناسب بدن میدانند. در این مقاله به معیارها و فاکتورهایی میپردازیم که در انتخاب و خرید بهترین کفش مخصوص پیاده روی بسیار ضروری هستند. به منظور خرید بهترین کفش مخصوص پیاده روی باید ابتدا فاکتورهایی که کیفیت آن را مشخص میکنند آشنا شوید.

همانطور که میدانید یکی از بهترین ورزشها برای کسانی که فرصت آنچنانی برای رفتن به باشگاه ندارند، پیاده روی و دویدن به صورت روزانه است. هر چقدر کفشی که برای پیاده روی انتخاب میکنید دارای وزن کمتری باشد، پیاده روی و دویدن با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و خستگی پاها کمتر خواهد بود. هرگز کفشی تنگ برای پیاده روی خریداری نکنید. کفشی که انتخاب کرده اید از کفی طبی و قابلیت تعویض کفی برخوردار است و مدل پاشنه تخت دارد. روی تقویم علامت بگذارید که چه زمانی به حداکثر پیمایش مورد نظر کفش خود می رسید تا برای شما یادآوری شود که چه زمانی کفش خود را تعویض کنید، و این موضوع را ردیابی کنید که به طور معمول چه مدت زمان طول می کشد تا به پیمایش ۳۰۰ تا ۴۰۰ مایل برسید.