بهترین کفش پیاده روی

تام بولند، یک متخصص فدرال تایید شده در شهر نیویورک می گوید: قبل از اینکه به خرید کفش پیاده روی بروید، درباره ی نوع پیاده روی که می خواهید انجام بدهید فکر کنید. آیا در پیاده رو، در مسیرهای خاکی، یا حتی روی سطوح ناهموار می خواهید راه بروید؟ آیا معمولاً به آرامی راه می روید یا به سرعت؟ یا جنس رویه یک کفش ورزشی برای کوه نوردی باید نوذ آب کمتری را داشته باشد که در حال حاضر تکنولوژی های مثل گرتکس پارچه های ضد آب را برای کف های کوه نوردی به ارمغان آورده است. اما نیاز به یک جفت کفش پیاده روی خوب و مناسب دارد.

جنس رویه این کفش پیاده روی از جنس پارچه مش است که باعث گردش هوا در داخل کفش می شود. زیره این کفش در قسمت جلو نازک تر میشود تا در هنگام دویدن انعطاف پذیری بالای آن به خوبی حس شود و به پای شما فشاری وارد نشود. اگرچه کفش رانینگ (دویدن) و ترینینگ شباهت های زیادی با هم دارند اما از نظر انعطاف پذیری و ارتفاع پاشنه با هم متفاوت می باشند. مواردی که شما باید در خرید کفش های پیاده روی زنانه به صورت ملموس مشاهده و از کیفیت آن آگاهی داشته باشید، شامل سایز کفش، ارتفاع داخلی کفش، کف، پاشنه، نوک و قیمت کفش پیاده روی زنانه می باشد. به این صورت که موجب سختتر شدن تنفس میشود و درنهایت در قفسه سینه، دردی بوجود می آورد.

در طراحی رویه این کفش تماما از پارچه مش استفاده شده که باعث گردش هوای بسیار مناسب و سبکی آن شده است. یک فروشنده کفش قابل اطمینان می تواند شما را به مناسب ترین کفش های پیاده روی برای انجام کارهای روتین تان هدایت کند. در طراحی کفش پیاده روی بر اساس استانداردهای موجود باید برای قسمت پنجه فضای بیشتری در نظر گرفته شود که پا تحت فشار نباشد. این کفش با ارگونومی فوق العاده ای که دارد فرم پنجه و شکل پا را بعد از مدتی استفاده به خود گرفته و باعث ایجاد حس بسیار خوشایندی هنگام استفاده طولانی مدت میگردد. رويه کفش: با استفاده از آن، کفش محکم پا را نگه میدارد و معمولاً از چرم، مش یا مواد مصنوعی ساخته میشود. در حالی که کفش های پیاده روی اغلب از تکنولوژی عقب مانده و در طراحی آن ها راحتی افراد به کارایی بیشتر پیاده روی ترجیح داده می شود.

ثبات: بولاند می گوید: وقتی بر روی سطوح ناهموار حرکت می کنیم، پای ما بین دو وضعیت پرونیشن (وضعیتی که در آن پا را به داخل چرخش می دهیم، به طوری که پای پا به سمت خارج می رود) و سوپینیشن (چرخاندن پا به سمت خارج، به طوری که پا به سمت داخل حرکت می کند) تغییر حالت می دهد. اندازه پاهای شما با گذشت زمان میتواند کمی تغییر کند. به دنبال کفش های پیاده روی ای باشید که به شما کمک می کند که در سراسر دامنه ی حرکتی قوزک پا و مچ پا متعادل بمانید. امروزه براساس تحقیقات انجام شده هر چه فرد، ورزش شدیدتری داشته باشد؛ فواید بیشتری برای قلب دارد و به تقویت ماهیچه ها نیز کمک می کند.