بهترین کفش پیاده روی

بدین ترتیب افراد میتوانند برای نارسایی قلبی خود، انواع ورزش ها را انجام دهند؛ بدین دلیل که بدنشان برای ورزش آمادگی پیدا میکند. از تمرینات استقامتی می توان به تمرین با انواع وزنه ها( صفحه، دمبل و…)، تمرین با کش های مقاومتی، استفاده از ماشین های ورزشی، انجام تمرینات استقامتی کل بدن از جمله شنا پرسی، اسکوات و بارفیکس دست برعکس اشاره کرد. مهم ترین تمرینات موردنیاز برای سلامت قلب، ورزش هوازی و استقامتی می باشد. عضله سازی به سلامت قلب شما در سایر قسمت های بدن، کمک میکند. این حرکات، اثرات مفیدی بر سلامت استخوان و قلب شما دارد. با این که تمرینات انعطاف پذیر بر سلامت قلب به صورت مستقیم تأثير ندارند ولی اهمیت بسیاری دارند. تمرینات کششی، تأثير مستقیمی بر حفظ سلامت قلب ندارد. ایجاد بنیانی مناسب، جهت انجام موثرتر تمرینات هوازی و استقامتی از دلایل اهمیت تمرینات انعطاف پذیری به شمار می رود. شما میتوانید در باشگاه، عضله سازی را انجام دهید؛ اما وقتی که از بدنتان بعنوان وزنه استفاده می کنید، موثرترین نوع وزنه برداری اتفاق می افتد.

در زمان انجام ورزش هوازی یا ایروبیک، قلبتان راحت تر از اکسیژن استفاده می کند و همین امر باعث بیشتر شدن جریان خون در بدنتان می شود. مزیت انجام ورزش های هوازی اینست که شش ها و قلبتان را برای مدتی طولانی بکار می گیرند. برای بهتر شدن عملکرد قلبتان به اندازه متعادل و در زمین های هموار، دوچرخه سواری کنید و سعی کنید استراحت کوتاه مدتی بمدت ۵ تا ۱۰ دقیقه داشته باشید. برای این که سرعت گردش خون در رگ ها افزایش پیدا کند و اکسیژن، بهتر از ریه ها به قلب برسد؛ توصیه میشود که دوچرخه سواری کنید. توصیه می شود که هرروز ، به انجام ورزش های کششی و انعطاف پذیری بپردازید.

افرادی که بدنشان چربی زیادی دارد( مانند افراد دارای شکم بزرگ) میتوانند مقدار چربی و توده عضلانی بدن خود را با انجام این تمرینات، به ترتیب کاهش و افزایش دهند. وزنه برداری تأثير به سزایی در عضله سازی و چربی سوزی بدن دارد. همچنین می توانید به موسیقی یا پادکست صوتی، هم زمان با پیاده روی گوش کنید و یا یک همراه در این پیاده روی داشته باشید. ابتدا باید فعالیت های هوازی ملایم را هفته ای سه یا چهار بار انجام دهید که این ورزشها شامل پیاده روی، شنا، دوی آهسته یا دوچرخه سواری می باشد. برای این که در یک دوره کوتاه مدت، حرکات ورزشی تمام عیار انجام دهید؛ به سراغ تمرینات تناوبی( یک سلسله ورزش ها با شدت زیاد و دوره های طولانیتر ریکاوری فعال متناوب است) بروید. شما نباید در تمرینات ایزومتریک مانند دراز نشست یا شنا پرسی، افراط کنید. بالا و پائین بردن ضربان قلبتان، باعث میشود که کالری شما بسوزد وعملکرد رگ های خونیتان بهبود یابد.

برای اینکه کمترین میزان فشار به پای شما منتقل شود، باید زیره کفشتان دارای ضخامت بالا باشد تا این ضربههای وارد شده را کاهش دهد. بعضی از این عوامل، شامل کلسترول بالا، قند خون بالا و فشار خون بالا می باشد. کفش های ورزشی مردانه شهپر نیز می توانند از گزینه های شما باشند. شما به یک جفت کفش مناسب برای پیاده روی نیاز دارید. خم شدن پنجه پا در برخی موارد باعث وارد آمدن آسیب به پای شما خواهد شد بنابراین زمانی که کفش انعطاف بیشتری داشته باشد، کمتر احساس درد خواهید داشت. قیمت این کفشها تابعی از نام برند، مواد اولیه بکار رفته، تکنولوژی و بسیاری از موارد دیگر است، به همین دلیل نمیتوان قیمت مشخصی برای آنها تعیین کرد. اگر مواد اولیه ای که کفش را با آن طراحی می کنند مرغوب نباشد این مشکل پیش می آید که تعریق پا در کفش بسیار بیشتر از حد عادی می شود و همچنین این تعرق باعث می شود که بوی بد کفش اجتناب ناپذیر باشد.